کد خطاهای یخچال
نوشته شده توسط : علی


خوشبختانه یخچال فریزر های مدرن با پباده سازی های تازه و تکنولوژی های به عمل رفته در آن‌ها قابلیت و امکان عیب یابی و تشخیص فساد را برای شما یوزرها معمولی خیس کرده اند موسسات آفریننده یخچال فریزر و یخچال این قابلیت را به یخچال فریزر ها افزوده اند  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  تا به راحتی بتوانید اشتباهات را شناسایی فرمائید. در شرایطی‌که سردخانه و سردخانه سامسونگ دارید مورد نیاز میباشد کد خطاهای یخچال فریزر سامسونگ را بدانید تا در شکل مشاهده هر مورد از آنان انگیزه را شناسایی کنید. همانطور که می‌دانید کلیه غلط ها و ارورهای اکران داده گردیده بر روی ورقه اکران سردخانه در دفترچه راهنما نام برده میباشد البته گه گاه عدم دسترسی به دفترچه راهنما برایتان دردسر تولید می نماید.


کد خطاهای فریزر سامسونگ
نیازی به نگرانی وجود ندارد در صورتیکه به دفترچه راهنمای فریزر سامسونگ دسترسی ندارید  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  میتوانید با جستجوی ارور اکران داده گردیده در وب به راحتی انگیزه را شناسایی فرمائید و در شکل قابلیت خودتان آن را برطرف فرمائید ولی مورد نیاز میباشد بدانید بعضی از ایرادات به وجود آمده فنی است و نیاز به تخصص دارا‌هستند براین اساس می بایست در وبسایت و یا این که نرم افزار کاردون تصویب توصیه فرمائید تا متخصصین به محل شما اعزام شوند. کاردون کوشش داراست با نشر این مقاله بعضی از خطاها و ارورهای سردخانه سامسونگ را تحلیل کند.

عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ فعالیت معمولی ای وجود ندارد ولی خوشبختانه این روز ها با اضافه شدن تجهیزات نو بر روی فریزر سامسونگ می‌توانید کد غلط را بر روی برگه اکران سردخانه مشاهده فرمائید و به‌دنبال چگونگی برطرف کردن آن باشید. در شرایطی که کد غلط یا این که ارور SE را مشاهده کردید انگیزه آن قطعی برق میباشد که برای از در میان رفتن این خطلا مورد نیاز میباشد دکمه های power save و lighting را هم زمان 10 ثانیه فشار دهید اما در برخی سبک های فریزر سامسونک بایستی دکمه های fridge و freezer را هم زمان 10 ثانیه فشار دهید تا کد غلط تمیز خواهد شد.

اعتنا داشته باشید بعضی از خطاها و کد خطاهای اکران داده گردیده را می‌توانید خودتان برطرف فرمایید البته خیر مدام چون بعضی از خطاها ممکن میباشد به عارضه ها فنی فیس دهد و نیاز به یک تعمیرکار بری تعمیر آنان وجود داراست براین اساس مدام فهمیدن ایراد نمی تواند علتی برای رفع آن باشد.


ارور E4 فریزر سامسونگ
انگیزه اکران این ارور در سردخانه سامسونگ فساد و تولید خلل در سنسور دیفراست یخچال فریزر است که در بیشتر مواقع فقط راه‌حل برای برطرف کردن این نقص‌ بده بستان این قطعه میباشد. ولی یک تعمیرکار مدام برای اعتقاد و باور از فساد این قطعه در آغاز مفاد دیگر مانند وا رفته شدگی سیم ها را محاسبه می نماید آنگاه مبادرت به بده بستان سنسور دیفراست می کند. بعضی وقتها اختلال با آنالیز سیم ها برطرف می‌شود بدین ترتیب بهتر میباشد در آغاز سیم ها را تحلیل کنید چنانچه کد غلط یا این که ارور برطرف شد دیگر نیازی به ردوبدل سنسور نخواهد بود.


ارور E5 سردخانه سامسونگ
اکران این کد غلط نماد از فساد سنسور دیفراست و یا این که قطعی جریان برق است در‌این حالت پیشنهاد میشود فریزر را چنددفعه ری شروع نمائید تا اشتباه برطرف خواهد شد در غیر اینصورت می بایست از یک تعمیرکار در مورد تعمیرات یخچال فریزر بخواهید تا برای چک سنسور یخزدایی سردخانه مراجعه کند و در شکل فساد این قطعه بهتر میباشد بده بستان خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: